Alla inlägg under oktober 2007

Av Sandra - 30 oktober 2007 23:04

Japp.. Sitter nu hemma alldeless ensam eller ja hunden min då. Men ingen annan. Och jag måste faktiskt erkänna att gud vilken underbar kväll det har vart. Legat och slappat i soffan och kollat på welcome to the jungle. OCkså har jag ju tränat ikväll Afropower dance och ja jag måste bara säga att det är det absolut roligaste jag vet just nu :D grymt jobbigt men grymt kul och ja känslan man har när man gör det passet. hehe ja det måste upplevas.

En som heter Niklas kommer från stockholm nästa helg och ska köra två pass på ego. ett spinningpass och ett som kallas för forza vet inte hur det stavas men ja.. Men det passet ska jag iaf försöka få plats på. verkade grymt skoj när jag hörde om honom idag.


Ne sitter nu och lyssnar på musik och tänker på vad jag ska ha med mig för kläder när jag far på freda morron med lina?! Måste tvätta imorn så allt är rent iaf :) snart så... ska bli grymt skönt. Känner att jag verkligen behöver detta nu. Men msåte även plugga.. Så har pluggat nu varje dag faktiskt. riktigt stolt över mig. Så ska väl ta med mig böckerna på flyget.. Måste verkligen läsa.


Aja. Sov gott alla!!
/Sandra

Av Sandra - 26 oktober 2007 21:32

Har velat skrivit hur mycket som helst de senaste dagarna. Har hänt så fruktansvärt mycket tycker jag men alltid kommit nått i vägen så jag glömt bort att uppdatera.

Riktigt skönt att bara vara hemma med mamma och pappa ikväll om jag ska vara riktigt ärlig. Som det var förr. God mat och spel och sen en film. Kan man begära mer? Behöver verkligen vara hemma mer. Seöver allt med mitt liv. För nu de dagar jag kommer vara ledig så måste jag plugga. Sen om folk då blir sur för att jag väljer det före. Visst. Inte mitt problem. Gör detta för min skulle och ingen annans.


Varför händer vissa saker egentligen? Jag tror ju visserligen på ödet. Men ändå. Som vissa saker som har hänt den senaste tiden. Jaja imorn blir det jobb jobb. sen hem och skynda sig att somna. som tur är får man ju sova en timme längre imorn natt eftersom vi drar tillbaka klockorna :) skönt. För har ett grispass även på söndag.

jaja sov gott alla!!
/Sandra

Av Sandra - 20 oktober 2007 16:46

Kanske inte låter så där som det går jätte bra ihop. Men men.

Ja som ni alla kanske förstår så har jag ju vart och tränat nu på ego på aerobic. Grymt kul och grymt jobbigt var det men så fruktansvärt skönt på en och samma gång. Nu när jag kom hem så gick jag ner ohc hällde upp en flirt.... Ja för er som inte vet är det en vodka som är grymt god.

Först är man nyttig sen blir man onyttig herregud.
jaja ska ju träna imorn också på Powerafro Dance. =) Längtar redan.


Ne nu ska jag faktiskt ta och duscha innan maten. Så man har nått att göra innan för nu är jag hungrid. Hoppas alla får härlig lördagskväll!!

/Sandra

Av Sandra - 20 oktober 2007 00:42

mm ligger och lyssnar på den låten nu riktigt bra låt tycker jag. Men finns en annan bra låt också som jag tyvärr inte vet namnet på som pappa har i bilen. Man blir helt fast i den :) Vet inte hur många ggr jag hann lyssna på den påväg hem till Matilda.


Har ju vart med Matilda och Andersson ikväll och sett film. Vi tog en helt underbar bil in till stan från matilda. A3:a - 07 guattro 2.0 turbo. Ojojoj säger jag bara vadå kärlek vid första ögonkastet. Vilken pärla säger jag. Ja Audi har jag ju alltid gillat så.
Men kanske var lite elak mot anton som ringde när vi var påväg in till stan. Han har det inte lika roligt och precis när han sagt allt det så jävlas jag med detta!! Fick lite dåligt samvete nusåhär i efterhand när jag tänker efter vad elakt det var egentligen.

Jag, Matilda och Andersson har iaf hyrt en skräckfilm och Wild hogs. Vi tänkte ju att vi måste vara smarta och hyra lite roligt också så man kan skratta lite efter man skrämt upp sig så fruktansvärt mycket, eftersom man skulle köra hem i mörkret från matilda :P hehe.


Ne nu ska jag slå på lite musik först se om jag hittar låten som finns i bilen:)
Godnatt!
/Sandra

Av Sandra - 18 oktober 2007 22:46

Tänk om man kunde göra det? Jag och emma såg en film ikväll och han där kunde göra det typ. Som på ett ställe så får han problem så stoppar han tiden bara för att han inte vill ta konversationen. Ne. Vissa saker måste man bara möta även fast man inte vill eller vågar. Men efteråt när allt är klar så kommer man må så mycket bättre. Vet av egen erfarenhet :)


Fyy vad kallt det är ute idag.. Eller det blåser så det blir ju iskallt. Imorn är det helg igen. Tiden bara rinner iväg. Man har inte tid att slösa bort den längre. Gör nått vettigt nu alla :)

Sov gott!!
/Sandra


Av Sandra - 17 oktober 2007 12:29

Japp det är Alltid någon som hade det Lite värre!! Det är det en vän som lärt mig. Och det stämmer faktiskt. Som idag. Ja som vanligt har vi inge varmvatten, så det är ju tur att jag ska träna ikväll så jag kan duscha på träningen. Och såklart tyckte jag ju synd om mig från en början men bara man säger den där meningen för sig själv en gång så blir det lättare.. För det är ju liksom sjävklart att det är någon som har det värre än att inte ha varmvatten för en dag.

Ja man är ju bportskämd som har det så bra egentligen; Tak över huvudet, hälsan i behåll, två underbara föräldrar, vänner, jobb, ja jag har nog allt man kan önska sig egentligen. Sen är det bara för mig att göra nått bra utav allt det jag har. Det är någon som jag verkligen ska börja göra. Nu är det slut daltat jag vet. jag har sagt det förrut men nu ja. Ne idag på min lediga dag så ska jag städa mitt lilla rum. Är visserligen snart klar, sen blir det gå ut med hunden en sväng sen när Matilda slutar kl 16.00 ska jag ut och gå med henne runt sidsjön och sen kl  17.35 så ska jag träna på Ego på Lindas pass. Sen när jag kommer hem blir det plugga och sen ska jag börja se på heroes har ju bara sett ett avsnitt.. herregud.


Ja idag åkte då Anton igen och denna gång skulle han bli borta några veckor innan han kommer hem igen. Lite tråkigt. Men men han kommer ju hem iaf.

Men det är ju tur att jag har Emma, Niklas, Livia och alla dom andra. :) så det går nog så bra så.. :)


Ha en bra dag alla!!
/Sandra

Av Sandra - 14 oktober 2007 14:35

Vad seg jag har vart på att skriva. måste skärpa mig på det...

aja idag är man en mutant som vi brukar säga.. fy fan vad seg jag är. Snacka om att man har tur. Imorse när jag vaknade så låg jag så jävla oskönt och frös gjorde jag men iaf då ringde jag hem till mamma och pappa också är man ju så bortskämd så då kom pappa och hämta mig också skjutsade vi hem anton. Stackars niklas. gud vad stökigt det var där började iaf diska åt han men ja, sen kom ju då våran skjuts.


Vad mycket som har hänt den senaste tiden. Tankarna bara far omkring i ovishet i ens huvud. Har iaf intalat mig själv att jag ska börja tänka på mig själv oftare. Av vad jag mår bra av och inte vad alla andra tycker om saker och ting.


Nä nu ska jag plugga klart och sen ska jag laga mat och sen åka och städa. Vad händer ikväll då? köpa en godispåse och sitta hemma kanske.. gud vad det skulle vara skönt och se en bra film.. ja det får nog bli så ikväll då blir mamma och pappa glad också..


ha det fint/
Sandra

Av Sandra - 10 oktober 2007 22:05

Nu är det bara prata med skolan så jag kan öka min takt. Jobbigt =/ men men. För måste komplettera senaste den 1/12 med betyget från naturkunskapen. Vart lite jobbigt. Men men. Så nu måste jag lägga in en högre växel. Så ska väl åka till skolan lite tidigare imorn också och sitta och plugga lite innan lektionen börjar. Så att jag iaf är klar med allt som vi ska vara klar med hittills.

Är iaf jätte skönt att jag sökt till sjuksköterska nu :) Hoppas verkligen att jag kommer in i stockholm eller här hemma. :)  ja eller nått av de andra ställena också.. Som syter min sa.. Hon som alltid har så kloka ord. Är det viktigare vart du pluggar än att du kommer in på skolan.. Så.. även att jag sökte i luleå syster ;)


Snart helg igen. Gud vad skönt säger jag bara undra vad man ska hitta på dårå? Hmm Jaja det löser sig alltid. Ne nu ska jag gå och göra en varm kopp choklad :) *Mums*


Ha en bra kväll!!
/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards